Koninklijke Fanfare Sint-Isidorus
Hakendover-Wulmersum
Bezoek ons ook op

Concert "Hoop"

>> Terug naar de volledige agenda...
dec
Wat: Concert "Hoop"
Wanneer: zondag 11 december 2022 om 15:00
Waar: Kerk Goddelijke Zaligmaker Hakendover

We pikken de draad weer helemaal op, en bereiden ons volop voor op ons eindejaarsconcert. Onze fanfare brengt "Hoop", een muzikaal moment waarin we jullie meenemen op een reis vol warmte en verbintenis, en samen hoopvol naar de toekomst kijken. Als vereniging kiezen we ervoor om ook wat hoop te geven aan degenen die het hard nodig hebben en steunen hiermee Mensen in Nood.
We kijken er dan ook met veel verwachting naar uit om ons trouwe publiek opnieuw te mogen verwelkomen op ons namiddagconcert in de kerk van de Goddelijke Zaligmaker te Hakendover, waar we onze eerste noot zullen inzetten om 15u.

Zoals steeds zijn kaarten te verkrijgen bij de muzikanten en het bestuur, of via het nummer 0486 85 15 22.

Ons privacybeleid Layout en ontwikkeling: Hans Borghgraef